Röda små gubbar

Lite update på två saker:

Som ni ser så har jag hittat en cykel. Den hade alla mina krav och kostade inte allt för många slantar.
Check it out, visst är den fin. Och med cykelkorg och allt, lycka!

Bild lånad från sportex

Sen angående mitt besök hos Aktuell optik: det gick bra, hon tyckte jag var görsnygg i mina brillor och sa att jag kunde använda dem mer än vad jag gör nu. Så nu har jag haft på mig mina brillor två hela dagar. Det skaver lite bakom öronen, men jag ser som en hök. Yrseln hade inget att göra med brillorna. Men om jag använder dem mer så slipper jag anstränga ögonen så mycket.

Har ätit årets första jordgubbar idag, de var goda.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0