Speedpusseling




Samuel Ljungbladh (inte så mycket Ugglan) har sjukt bra röst. Har kollat, eller ja, om man kan kalla att pussla och samtidigt lyssna på Så ska det låta, så har jag kollat på TV. Just nu lyssnar jag på Oceans Eleven och pusslar lite till. Har gjort ramen, nu är det bara innanmätet kvar. Men det får vänta tills jag får besök ikväll. Det ironiska är att vi redan pusslat detta pussel en gång. Min kära mor lånade det för att pussla lite och lämnade sedan tillbaka det opusslat. Så nu är det bara att sätta igång igen. (Mamma, det gör inget, då har vi ju något att göra!)

Höll på med ett annat pussel för några dar sedan. Ett evighetspussel!!! Men nu är vi klara med det. (Bortse från det håliga, det är ifyllt nu. Pusslet är limmat och klart)

MMS

Detta pusslet var otroligt jobbigt att pussla. Största delen är ju hennes hud och den ser ju likadan ut överallt, så vi har suttit och provat bit efter bit tills någon passade. Sedan var det bara att börja om med nästa bit. Det roliga var att vi var nära på att ge upp precis när vi köpt pusslet. Vilket var för mer än 1,5 år sen. Men nu blev det alltså klart. Najs.

L

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej! Japp jag har provar att göra den där ladygagga frissyren. :) Den är väldigt enkel. Mitt hår är typ till halva ryggen. Men mitt hår är lite uppklippt, inte så jätte mycket nu. Men det gick utmärkt att göra med. Om du har hår till boobsen så går det nog alldeles utmärkt att göra den frissyren skulle jag tro. Lycka till. :)

2009-04-25 @ 02:36:55
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0