Läderlappen

På torsdag ska jag finkultura mig. Jag ska nämligen på operan. Läderlappen närmare bestämt. Ska bli väldigt trevligt. Jag har väldigt trevligt sällskap så kan det kan ju inte bli fel. Något som dock grumlar den positiva känslan är att föreställningen bara fick en (1) fyr av fem (5) möjliga i Göteborgs Posten. Men vad vet de, de kanske inte alls är vana vid finkultur. Haha, som att jag är van vid finkultur, snarare skräpkultur om man ska tala i de termerna. För vidare "bildning" i terminologin kolla här: Finkultur

Friskt stulen från opera.se
Friskt stulen från www.opera.se

Kommentarer
Postat av: jenna

if you've got a question, just wikia it!

2009-02-17 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0