Millennium

Ohhh, blev just lite rädd här i soffan. Läste på Expressen att biopubliken kommer att bli blåsta på Millenium och jag tänkte att jag inte skulle få se den på bio. Vilket jag ska göra på fredag. Artikeln i Expressen handlar om att de andra två böckerna inte ska visas på bio utan bara på TV. Det rör ju inte mig, än så länge. Är sjukt spänd på filmen. Det blev dock inte VIP-salongen, men det gör inget. Ska bli väldigt kul att gå på bio (det var längesen) och det ska bli väääldigt kul att se den filmen. Stieg Larssons triologi om Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander kan vara det bästa som skrivits. Otroligt synd att Stieg inte finns mer. 

LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS


http://www.bokus.se/

L

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tjohoo! Har nu läst igenom hela din blogg :D

Gryymt :D, Jag vill oxå se den : Män som hatar kvinnor, men den värkar lite väl läskig! Så jag får nog avstå den filmen ;I kan du inte skriva till mig hur den var, när du sett den?!



Är det roliigt på jobbet?

Hoppas du mår bra, pussss <3/Lil` zys!<2

2009-03-07 @ 21:18:52
URL: http://daahliiich.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0