Arg kock!

Det här kollar jag på just nu och jag skrattar så jag får håll.

Gordon Ramsay's cookalong live

Brittiskt matlagningsprogram från 2008. Säsong 1. Avsnitt 3 av 7. Världens argaste kock står inför en av sina största utmaningar någonsin: att lära det brittiska folket laga mat. På bara en timme ska några tappra tittare sida vid sida med den bitske Gordon Ramsay förbereda en trerättersmiddag på bara en timme - i direktsändning. Allt tittarna behöver göra är att handla maten och bjuda in vännerna. Med en direktlänk till 10 familjers kök erbjuder Gordon råd till amatörkockarna samtidigt som han lagar en måltid åt sina egna vänner.

Gordon i mitt hjärta. Lite farlig, mycket arg, grym på att laga mat.



Gordon är lånad.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0