Inköp

Var precis på Ica för att köpa aluminiumformar, ska baka plommonkakor, och hittade bla:



Kan vara hur gott som helst, det tror jag, eller hur äckligt som helst.
Återkommer med rapport.

Snart Freaky Friday.

L

Update. Nej de var inte hur goda som helst, men inte äckliga heller. De smakar nästan ingen bea så jag kan likaväl återgå till Estrella. VAd jag dock hoppas på är att Beef and onion kommer tillbaka. SOm en måltid och snacks samtidigt. Helt jävla perfekt. Nej men de var verkligen asgoda.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag har blockerat hennes blogg för att få fler läsare! Moahaha! Nej, självklart skojar jag. Hon har problem med bloggen, försöker lösa det, men det verkar som att ingen fattar vad det kan bero på. :(

JAG har inga problem, det är segt etc, men jag kommer in.. (Hoppas hon får ordning på det snabbt)

2009-09-20 @ 15:50:38
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0