Lyckad kväll

Fasen alltså, det blev en väldigt lyckad Sex and the city-kväll igår. Jag lyckades inviga mitt spel genom att hälla en cosmopolitan på det redan innan vi hade börjat spela. Det var som sagt en toppenkväll, tacka alla söta vänner. Ni förgyller mitt liv.



Drinkbordet. Mmm!



Emma, Alexandra, Malin och Mimmi är redo för en helkväll.



Snygga tjejer! Var fabulous! skrek fotografen.



Jag ville spela spel och hällde min drink över det.



Frida, Martina och jag var på gång.



Alexandra tröttnade på sitt hår så Alexi klippte till en liten lugg.



Så här snygg blev hon.



Lillasystrarna poserade vant. Strike a pose.



Sen ville vi gå ut så då gick vi till Pustervik och dansade.



Efter det var fötterna trötta och magarna tomma så vi gick till
Burger Kungen och sen åkte vi hem och sov.

L

Kommentarer
Postat av: sara tegvald

Va snyggt håret blev...

O du skit i det där mailet du fick, någon bara driver med dig.

Hade jag mött Mimmi hade jag absolut sett att det var henne. Hon är sig lik.

Kram Sara

2009-09-01 @ 22:32:57
Postat av: Jenna

I should have been there!! =)

2009-09-07 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0