Sex and the City på min hjärna

Är ni också såna att när ni fått nått på hjärnan så måste det ske nu nu nu?

Jag har fått för mig att jag ska köpa Sex and the City trivia gamet, men det finns ju inte i Sverige utan måste skeppas från Staterna och det tar för lång tid för mig. Jag vill ha det nu. Nu nu nu! Så jag googlar/traderar/whatever för att kunna hitta det. Men det finns bara på ebay, så jag får väl vänta då. Men jag är helt stissig för jag vill så gärna ha det.

Vad jag inte vill ha är en McFlurry Marängsviss, fy fan va äcklig. Smakade ju bara banan. Skit äcklig. Köp den inte.



L

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: louise vem? hehe men det finns på tradera också! :) och det är ju svenskt!

2009-07-12 @ 21:57:54
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Louise

Louise här :) Läste som sagt att det finns på Tradera också, så du kanske ska försöka där först? Och ta reda på var den svenska versionen går att få tag på? Men vill du ha från USA så får du skicka ett mail. MVH Louise

2009-07-13 @ 07:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0