E-bok

Har precis hittat en sida där man kan streama/strömma böcker över internet. Lyssna på dem när du vill. Jag vet att detta inte är något nytt fenomen men jag kan ändå inte låta bli att bli otroligt imponerad. Jag skulle nog själv inte lyssna på några böcker (man ska iofs aldrig säga aldrig) men jag gillar för mycket att läsa pappersböcker. Jag blir inte trött på att läsa, jag orkar nästan alltid läsa. Det som imponerar mig mest är tillgängligheten, att böckerna alltid finns där för en när man vill, vilken tid det än är på dygnet. Som att jag som älskar fysiska böcker skulle ha alla böcker som finns i hela världen hemma i min bokhylla alltid tillgängliga. Så fort de släpptes på marknaden i pocket (bara pocket, alltid pocket, aldrig något annat format) så skulle de finnas i min bokhylla. Det hade varit något det.

Om du blir sugen på att lyssna lite så kan du klicka på loggan så kommer du dit direkt:


Själv återgår jag till min papperskopia av När jag hör din röst - andra boken i Twilightserien.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0