Halvvägs till femtio

Igår hade jag 25årsfest. Det var mycket trevlig; trevliga människor, bra musik, dans och god dricka. Fina presenter fick jag med. En av dem var ett presentkort på greatdays.se där man får en upplevelse. Var inne och kollade på sidan och det verkar helt fantastiskt. Det finns så mycket jag vill göra. Lyxhelg på spa, flyga ballong, äta god mat, lakritsprovning med mera med mera. Får ta mig en riktig funderare så att jag väljer det bästa. Rapport kommer när jag gjort min upplevelse.

L

Kommentarer
Postat av: pat

hahhahahaha... du börjar med värsta feting exemplet o avslutar med lakritsprovning... som att de skulle stå lika högt i kurs :D

2010-08-22 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0