Blindtest

Jag älskar en viss typ av kolsyrad dryck, nämligen CocaCola. Men jag har fått för mig att jag inte gillar CocaCola light, så idag var det dags för ett blindtest. Jag köpte hem en vanlig CocaCola och en CocaCola Zero. Kärleken hällde upp i två glas och jag sniffade, smakade, gurglade, spottade, luktade, vägde, tittade...ja allt som man bör göra när man gör ett blindtest. Svaret: Jag känner ingen skillnad, därför kan jag ju lika gärna dricka Zero. Kärleken däremot har näsa som en hök, eller ja mun iaf, för han kända skillnad.




Testing Testing!



Jag blev så exalterad att jag fick näsblod redan innan testet,
så vi fick avbryta för vilpaus och sedan fortsätta när det slutat forsa.

L

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, skön du är!

Hörru, jag är hemma! Mellanlandar hos päronen men packar nog ihop mitt liv snart och flyttar nära dig! Ska vi ses snart!? :)

kram!

2010-06-08 @ 22:44:29
URL: http://hannawekell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0