En man för mig?

Kärt barn har många namn brukar man säga. Om man heter Louise så kankse man kallas för Lullpatrull och utövar man en sport så kanske man blir kallad sitt efternamn, typ Brolin, passa bollen. Men jag heter bara Linda och har aldrig haft något riktigt smeknamn förrens jag träffade Kärleken. Då blev jag Prutten. Och nu har jag hittat en man precis i min smak.


Varför bor jag inte i Danmark. Det är där allt händer. De har röd korv, de pratar underbart och det finns en pruttman där...

L


Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAHA!

jaa, det är där du borde bo linda! Förresten, är inte Linda-Lindemohemare ett smeknamn? :P



Du behöver inte skicka lakrits till mig, det är så himlans dyrt..

tack ändå! :D



kram

2010-03-02 @ 23:58:04
URL: http://metrobloggen.se/mims
Postat av: MB

Danmark har en himla massa saker å så glömmer du det viktigaste:- naer smager en Tuborg som bedst??? Hver gang!!! är rätt svar.ÖLEN alltså. Och för den delen så har de ingen Prutt-Fia för hon har vi i Sverige, och hon bor i Majorna, he he he.

2010-03-08 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0