Tuff på BurgerKungen

Idag åt jag på BurgerKungen, as usual. Det var jättemycket folk och det fanns nästan inga lediga bord, men jag knep mig ett. Ett som man kan sitta tre personer vid. När jag väl satt där så såg jag hur folk kastade blickar mot mitt "tomma" bord, vilket jag gjorde när jag stod i kassan. Så tänkte jag: Det kommer säkert att komma någon som vill sitta vid mitt bord, det är helt okej, bara vi inte behöver snacka. Så det tänkte jag att det säger jag till den som frågar.

Det kom en gubbe och frågade om han fick sitta vid mitt bord, men jag svarade bara ja. Jag är inte så tuff.

L

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Så himlans svensk alltså...! :P

2010-04-01 @ 00:28:22
URL: http://metrobloggen.se/mims

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0