Choccochock

Är dödens trött. Har varit en lång dag.
Var och tränade, vilket var gött.

Sitter och lyxar med chokladpudding och vispgrädde. Kan behövas lite sockerchock i min kropp.

Kom och tänka på två saker.

Kommer ni ihåg Mina vännerböckerna man hade när man var liten. Är inte de hur gulliga som helst. Jag tror jag måste kila upp på vinden och leta efter min. Kanske ta en titt i mina skolkataloger också. Jag älskar skolkataloger.

Den andra grejen jag tänkte på var vad man kan göra för naturen. Jag gör gärna mycket men det finns två saker jag aldrig skulle ge upp och det är Kött och varmt vatten. Fick jag bara välja att äta en grej i resten av mitt liv skulle det vara kött. Den andra grejen är långa varma duschar och sköna bad. Säger hon som precis kommit ut från duschen.

Nu blir det ett besök hos Leila på landet.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0