Robinsondilemma

Kollade på Robinson 2009 igår och den där Christian ger jag inte mycket för.
När örådet var klart och Rafael fick åka hem så verkade killarna lite besvikna över att pakten var knäckt och att Jarmo var kvar. Sedan fick man se lite från nästa veckas Robinson då Christian säger: Ja, Nina har ju brutit ett löfte. Jag förstår inte hur man kan göra det med gott samvete, jag skulle iallafall inte kunna bryta ett löfte och känna mig okej.
Nej, men du kan mobba någon (Jarmo) under flera veckor och tycka att det är helt okej.
Dummerjöns!

Nina gjorde ju helt rätt, det är ju en tävling. Paktar man så får man leken tåla! Jag hejar på Nina, hon verkar cool.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0