SATC

Ikväll är kvällen jag har väntat på hela Augusti. Äntligen är det Sex and the City-kväll. Jag har inhandlat starkvaror, blanddrycker, lime och smarriga snacks. Skrivit recept på färgglada lappar, lånat kannor från daigs så vi kan blanda drinkarna och diskat alla glas. Jag har säkert gjort mer men det spelar ingen roll. NU är det dags. Ska sminka mig, fläta mitt hår som Carrie på Charlottes bröllop, fixa en bra playlist, äta lite så jag inte blir kalasfull och sedan dra på mig min rosa coctailklänning, sen är jag redo. Redo för en helkväll med tjejerna och spelet. Yes yes, äntligen.




L


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul det låter. :D

Jag är med duktigt sugen på en riktig satc-kväll .:D

2009-08-29 @ 18:18:06
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0