Gott och blandat

Kul, kan bara säga grattis till Johan och Lisa som vann 'På spåret' igår. Jag satt och hoppade i soffan, men efter sista resan var det ju avgjort. Fint fint! Spelkvällen var också väldigt lyckad, där vann jag två av två gånger. Vi spelade master of movies. Fast frågan är hur mycket jag bidrog med eftersom jag aldirg kollar på film. 'Agnes Cecilia en sällsam historia' kunde jag iallafall bidra med. Men på tal om film så hoppas jag att jag ska gå och kolla på 'Män som hatar kvinnor' på fredag. Antagligen VIPsalongen, det blir fint. Är väldigt spänd på om filmen kommer att uppfylla mina förväntningar, böckerna är ju skitbra, så det måste ju vara skitbra, eller hur?! Har läst några inlägg av folk som gått på förhandsvisningen och de har sagt att den är skitbra. Hoppas hoppas. Något som inte var skitbra var 'Läderlappen' som jag kollade på i torsdags. Tre timmar med inte så mycket action. Jag vet inte vad jag förväntade mig eller om jag hade några förväntningar, fast jag förväntade mig nog att man skulle bli mer intresserad av handlingen än vad jag blev. När jag var och kollade på 'McBeth' så satt jag som på nålar, den var väldigt medryckande och intressant. Men jag är ändå glad att jag gick på 'Läderlappen', det är alltid mysigt på Operan. Idag ska jag bara ta det lugnt på dagen, kanske locka mitt hår, sedan ska jag på utflyttningsfest ikväll. Kära A har fått en egen lägenhet, kul kul! Hoppas det kommer mer snö idag, det är så mysigt när det snöar stora tjocka fluffiga flingor.

L

Kommentarer
Postat av: Mimmut

du vann ju bara för att inte jag var med, hadejag vart med hade jag slått er alla!!! hahaha

tack för du köptekattmat idag! :)

Dessutom fick du som du ville, det är ju galet mycket snö!

kram

2009-02-21 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0