Fortfarande noll-noll efter andra perioden...

Idag är jag väldigt glad för idag har jag fått tillbaka min telefon som varit på lagning. Han i butiken sa att det kunde ta upp till tre veckor, det tog EN. Tack tack. Tack och adjö med mammas Nokiatelefon. Visst den är fin och har många finesser, men jag är ingen Nokiatjej. Jag är en SonyEricssontjej.

Sjukt mycket snö här i götet, sjukt mycket huvudvärk också. Tur att jag har världens bästa som går till Ica, köper allt och sedan gör fredagskakan jag ska ha med mig till jobbet imon medan jag ligger och vilar bort värken. Du är guld.
 
Fredagskakan är Charlotte Russe. Sjukt enkelt att göra, ännu enklare att köpa och göra. Den enklaste varianten är att du ber någon annan att göra den, den näst enklaste är att du köper en rulltårta i valfri smak samt mousse i valfri smak. Sedan klär du en skål med plastfolie och lägger sedan rulltårtebitar som en mur runt hela skålen. När det är klart häller du i moussen och slänger in det i frysen. Ta fram den fyra timmar innnan den ska serveras. Gör du detta kommer du bli uppskattad. Gör du rulltårtan själv blir du ännu mer uppskattad. Gör du även moussen själv kommer du att bli avgudad. Men man väljer själv. Idag valde jag latvägen till att bli uppskattad. Ha ha. Den jag tar med mig imorgon är med smaken hallonrulltårta och jordgubbsmousse. Annars är choklad fint, mmm! (Jag kan fota och visa när jag serverar den imon)

Något som jag uppskattar med att blogga är att man kan mobilblogga. Det är så jädra smidigt. Vilken tanke du än får så kan du alltid dela med dig, när som helst , var som helst. Mobilblogga mera!!!

Heja frölunda som kan avgöra idag. Heja heja!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hjärta SonyEricsson säger jag. :D

En ny liten kärlek är på väg hem till mej. :D

Hoppas allt är bra! :P

2009-03-17 @ 20:44:14
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0