Herr Gårman

Idag var jag nära på att snatta ett Bregott från Ica. Som tur var kollade jag i påsen som låg i korgen innan jag betalade. Annars hade jag varit ett Bregott rikare och inga pengar fattigare, men nu fattas mig 16.95. Men det är extrasaltat så det är det värt.

En grej som jag tycker är bra och kul är att vinka på de bilister som stannar för mig vid övergångstället. Det känns schysst att ge dem lite credd för att de inte bara susar förbi. En bil gjorde det för mig idag och i bilen satt en mamma och ett barn. Då kom jag att tänka på när jag var liten när min mamma stannade för de som ville gå över och varje gång de vinkade så frågade jag mamma: vem var det? känner du den? det slog aldrig fel, jag frågade nog varje gång. Jag trodde nog att vi var en populär familj, haha.




So long

L

Kommentarer
Postat av: SysterYster

men hallå, vi bodde i en liten håla, och kände alla! Dessutom var vi populära! ;)

2009-03-21 @ 01:34:02
URL: http://mimmiie.blogg.se/
Postat av: Lil`Siz

Det är lag på att dom skall stanna ;D

2009-03-22 @ 11:07:32
URL: http://daahliiich.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0