Det går bra nu!

Det är mycket nu...

Det känns som om någon har injicerat något i mig så att jag blir jättepositiv. För jag känner sån lycka hela tiden. Det är väldigt skönt, så jag ska inte klaga. Något annat som är skönt är att vi åt mellis ute idag med barnen, de var jätteduktiga och solen lyste så skönt på oss. En annan grej som är skönt är känslan jag har när jag går ut genom dörrarna på Friskis och Svettis (jag är mer Svettis än Friskis) efter ett hårt pass. Finemang känsla.

Igår tränade jag också och när jag gick till träningen så såg jag en klipsk liten brutta tvätta sina fönster. Att hon var klipsk såg jag på hennes fönstertvättverktyg. Hon kan inte tvätta sin fönster innifrån så hon hade tagit ut en pall och lutade sig mot fasaden. För att nå upp till hennes fönster som sitter ca 2 meter upp använde hon sig av en mopp. En mopp, genialiskt! På andra sidan skaftet hade hon satt en fönsterraka. Den kvinnan är ett Geni!!! Jag är impad. Sjukt bra husmorstips. Tack du klipska brutta. 

Den där Voodollen man kunde vinna vann jag inte, tyvärr. Nån som tyckte Dregen borde bli en vann. Kul för den. Men det var roligt att bli publicerad hos Linda. När jag kom hem idag och satte på datorn för att kolla min mail om jag hade vunnit fick jag hjärnsläpp. Jag kunde inte för allt i världen komma ihåg mitt lösenord. Men så kom jag på det och jag loggade in. Väl inne satte jag hjärtat i halsgropen för det fanns ett mail i min inkorg. När jag öppnade korgen såg jag att det var från SJ Prio, man kan åka till Köpenhamn för 95 pix. Suck. Inte det mailet jag ville ha. Men så är det. Jag har ju ett jobb så jag kan ju köpa en Voodoll om jag så gärna vill ha en.

Sen tror jag att jag är synsk eller nått. Idag när jag gick hemifrån tänkte jag på Radiotjänst i Kiruna och vad ligger på mitt hallgolv när jag kommer hem från träningen. Jo, ett litet brev från Radiotjänst Kiruna.

Lyssna på HÖG volym och njut! Jag älskar den!!! 7 Minuter och 23 sekunder av mumma.



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0