Geni!

Jag är ett geni! Jag älskar att vara jag, Jag älskar att vara smart.
Fan vad glad man blir när man kan fixa saker och ting som hållit på att krångla i en evighet. Min skrivare till exempel: Mitt trådlösa nätverk slutade fungera (why?, men det kan jag inte fixa själv) och då gjorde min skrivare också det för att den var kopplad till nätverket. Så jag har haft en skrivare utan att kunna skriva ut, kul! Men så köpte jag en USBkabel som skulle lösa problemet, gjorde den det? Nej, när jag väl skulle installera skrivaren i datorn så funkade det inte för datorn hittade inte skivan. Fuck. Men så lät jag det vara några dar (snarare veckor kanske, men jaja, petitesser) och försökte igen och då gick det. Jag blev superglad och trodde att YES! äntligen kan jag skriva ut. Nej, då funkar inte patronen jag precis satt in. Är det ett skämt eller? Nej det är inget skämt. Men i vilket fall som helst så beställde jag en ny patron. Tack www.inkclub.se för billig patron men framförallt snabb leverans, jag fick den idag, jag beställde den igår. Men när jag öppnade den såg jag att den var för liten och då vågade jag inte öppna den, för om plasten var bruten fick man säkert inte lämna tillbaka den. Men så började jag funder lite och tänkte att jag kunde jämföra nummer och storlek på de andra patronera och hitan och ditan och insåg tillslut att den faktiskt borde passa. Så jag stoppade in den och och vips; nu har jag en skrivare som fungerar. Äntligen. Det känns skönt att vara smart och kunna fixa saker även fast det tar lång tid. För det är värdelöst att behöva ringa någon. Tack mamma för att du födde mig, uppfostrade mig till att bli en smart och självständig flicka. Jag älskar dig.




Vi kan bilda klubb, jag och han.

L

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod älskade Dotera. Det har lätt för att bli bra när jag gör något, fniss.

Krya på Dig.

Jag älskar Dig av hela Mitt hjärta.

Kram Mamma.

2009-09-10 @ 19:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0