Kungen av

Ja just det Kungen av vaddå?

Sen den 19/11 (alltså på 15 dagar) har jag ätit hamburgare fem gånger. Jag är trött, lat, min man är inte hemma och äter med mig...jag kan fortsätta i evighet med ursäkter men det tänker jag inte. Det är bara såhär det är. Men det som är lite roligt är att jag inför varje besök filurar på ett namn/smeknamn för hamburgerkedjan och min fundering är varför jag gör det? Är det för att jag ska tänka att jag inte är på samma ställe och äter fem gånger på två veckor, hmm.

Mina namn är:
BurgerKungen
Kungen av burgare
BK
Burger King
Det finns säkert fler. Lika många fler som jag ätit burgare.

L


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Här heter det minsann Hungry Jacks. Så du kan äta på utan dåligt samvete! ;)

Kramar

2010-12-04 @ 13:05:11
URL: http://metrobloggen.se/mims
Postat av: Jeanette

Hallojsan :) nu blev jag nyfiken när du nämner henrik som : min man ?????? har ni gift er :))))))

2010-12-09 @ 07:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0