Barnförbjudet

Jag vet att detta är barnsligt men jag kan inte hjälpa det. Jag skrattar ändå, jag skrattar åt det mesta. Det är så det är att vara Linda. Jag spann idag på friskis, det är något som jag börjat gära det senaste och tycker är väldigt trevligt. När man spinner så finns det tre positioner som man kan göra:
ett: sitter på sadeln med händerna stödjande mot styret
två: stå rakt upp och cykla med händerna ner på styret
tre: luta sig framåt som ett c och använda älghornsstyret

När vi då skulle använda oss av position två sa instruktören: Och så rakt upp i tvåan. Hi hi.
Så barnslig är jag, men jag har kul under tiden.

L

Kommentarer
Postat av: Bloggar24

Bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Här vill vi att stora som små bloggar ska få kunna synas och höras! / bloggar24

2010-06-02 @ 16:00:26
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0